Cestitka 2005

0
Rate this post

Transformacija Negative Beauty konzultanta

Također za VeraLab, istraživački laboratorij Negative Beauty terapeuta, biti sveobuhvatan jedan je od stupaca poslovanja.

“Naše područje, ujedinjeno i entuzijastično, dokaz je koliko su komunikacija i rješenja potpuno orijentirani na kupca. Misleći da ne postoji estetski proizvod za određenu kategoriju (inače za nekoliko artikala, kao što je aftershave), zapravo nismo izvršili bilo koju metodu, ako ne i onu pridavanja pažnje povezivanju, uvažavanju bilo koje osobe”, kao i da su upravo zbog toga na komunikacijskoj razini zapravo uveli schwa, ikonu obrnutog “e” (tvrdo tipkati na tipkovnici računala i pametnog uređaja) koristio je umjesto muške završne obrade kako bi odredio kombinirani tim pojedinaca.

Od Rihanne do mlijeka: vrli brandovi u inozemstvu

Ipak, u inozemstvu, neke robne marke nisu samo prihvatile principe kao što su inkorporacija i raznolikost – teško je kao i među brendovima odgovornim za ovu modifikaciju, posebno Rihannin Fenty Elegance, koji je bio početni za povećanje niza temeljnih tonova – i prošli su podjelu žanrova, ali su zapravo poduzeli korake kako bi izravno potkrijepili neke činjenice.

Brendovi kao što su We Are Fluide i Milk, na primjer, daju postotak svojih prihoda LGBTQIA + stvarateljima i raznim drugim neprofitnim organizacijama.

Međutim, različiti nazivi robnih marki sa zajedničkom porukom: nema više stereotipa, svijet njege kože mora biti zabavan, bez stresa i također sveobuhvatan. Kao i da mora razgovarati sa svima, bez iznimke.

  1. Obrasci njege kože koji će zasigurno promijeniti svijet estetike!
  2. Saznajte kako vam obrasci u svijetu njege kože mogu pomoći da vratite izgled vašeg lica i kozmetičkih tretmana tijela!
  3. Ako ste stručni savjetnik za ljepotu, shvaćate da je vašim gostima manje komplicirano pridržavati se najsuvremenije šarm rutine.

Jeste li ikada čuli za epigenetiku, mikrobiom, kontaminaciju protiv ekrana, brze tretmane?

Ovo su samo neki od uzoraka njege kože na privlačnom tržištu s kojima se morate upoznati. Tržište prolazi kroz opsežne modifikacije kao odgovor na potrebe kupaca, koji nikada kao danas ne obraćaju pažnju na napredne kozmetičke proizvode, ali i terapije koje su značajno personalizirane, ali i uistinu pouzdane.

Ako se dodatno ustručavate da vam samo kozmetička terapija može postići željene rezultate, vjerojatno vam je teško preporučiti terapije ljepote jer cijenite svoje potrošače i ne namjeravate davati netočna jamstva!

  • Jeste li ikada čuli za epigenetiku, mikrobiom, kontaminaciju protiv ekrana, brze tretmaneSamo kako se ne složiti s tobom?
  • Ali kako točno vratiti svoja sredstva za pojavljivanje?

U nastavku su neki fascinantni obrasci kako biste mogli koristiti progresivno visokoučinkovite usluge, olakšati izbor kozmetičkih proizvoda i režima elegancije, ali i pristupiti progresivno personaliziranim terapijama koje zadovoljavaju određene potrebe vaših potrošača.

Epigenetika: za prilagođenu nasljednu kozmetiku

Što se dogodi ako…

postojala je mogućnost provođenja ciljanih terapija bez mogućnosti pogreške?
Mogu razumjeti jednu od najprikladnijih kozmetika za potrebe kože vaših klijenata?
jesu li te geni obavijestili?

Učinkovit kozmetički tretman ne može biti isti za sve. Potpuno novi trend njege kože je mogućnost odabira proizvoda za kožu na temelju proučavanja individualne genetike, kako bi se stekao određeni program s mogućnošću suzbijanja procesa starenja. Koža svakoga od nas, naime, ima različite kvalitete, kojima upravljaju pojedini geni, te stoga na različite načine reagira na vanjske neprijateljske podražaje i općenito na proces starenja.